Mando Diao France Forum
Vous souhaitez réagir ā ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Forum franįais non-officiel de Mando Diao!

AccueilGalerieRechercherDerničres imagesS'enregistrerConnexion
-20%
Le deal à ne pas rater :
Drone Dji DJI Mini 4K (EU)
239 € 299 €
Voir le deal

Chat with Mando diao and fans :)

3 participants
AuteurMessage
Marinuss
Admin
Marinuss

Chat with Mando diao and fans :) Empty
MessageSujet: Chat with Mando diao and fans :)   Chat with Mando diao and fans :) Icon_minitimeJeu 13 Sep - 16:43

Hello maybe some of you have seen the bulletin that mando diao ve published on myspace??
This afternoon, there is a chat with Math and CJ and fans, it was on a swedish website ....
This is the chat :

Chatta med Mando Diao, som precis kommit hem från ett Kina-äventyr! Chattet börjar 15.00, men du kan ställa dina frågor redan nu.

Mando Diao säger: Hej nu är jag här
Depeche säger: Tjena grabbar! Superkul att ni släpper en ny skiva så snart efter Ode to Ochrasy. Hur är den? Det bästa ni gjort? Är den i samma stil som förut eller experimenteras det mer?
Mando Diao säger: Det är helt klart min favorit! Den är en smula mer aukustisk, mycket stråk etc. Björn Olsson har proddat hela skivan vilket har varit superkul! Jag hoppas att folk kommer att gilla plattan lika mycket som jag! CJ
Emma säger: Brukar ni bli svettiga om fötterna när ni spelar live?
Mando Diao säger: Alla utom gustaf, han har bara strumpor på scenen
Petra säger: HEj mando! hoppas ni hade det bra i kina Very Happy Vad minns ni bäst ?
Mando Diao säger: Jag minns nog spelningen på festivalen bäst, det var ett jävla ös. Det var roligt att träffa the sunshine. Sen så var det himla kul med alla matupplevelser och dylikt. cj
Karin säger: CJ, jag har sett att du hoppar och springer väldigt mycket på senen. Gillar du löpning, eller ha du bara sådan energi?
Mando Diao säger: Jag älskar att jogga!
Emelie säger: Tjabba grabbar! Rullar livet på? Jag tänkte höra vad som krävs för att ni ska ställa upp i melodifestivalen? PUS
Mando Diao säger: Nu är mats här
Mando Diao säger: Vi ska inte vara med i nån festival.
lilly säger: hur är det att vara band?? är inte det lite jobbigt ibland??
Mando Diao säger: Nej det är kul ellar vad säger du mats? cj
Mando Diao säger: Ja verkligen! Fick ju åka till Kina
hej? säger: Hy we are french fan, we want know if you think come in france for next tour? hope see u here soon Smile bisouxxxxx
Mando Diao säger: Yes we hope so! Mats
säger: HeJ! varför är ni så jevvla sura? Jag slutade lyssna på er musik för ni var så sura! Visst det ganska töntigt att vara glad hela tiden men vafan! Ryck upp er! Ialla fall Gustav! jevvla tönt! stör mig på det som fan
Mando Diao säger: I´d love to go france is one of my favorite countries! Esecially the riviera
Mando Diao säger: Du verkar vara mer sur än oss! Men alla kan ju inte älska oss keep up the bitterness!
Emma säger: brukar ni tänka på hur publiken ser ut när ni spelar? typ "den var ful, den ser rolig ut, den var tråkig, nu sjöng den fel, snygg tröja den har" osv
Mando Diao säger: Man tittar inte på utseendet utan på ansiktsutrycken. Om folk ler eller gäspar. cj
Niklas säger: Hej! jag köpte er dvd för några månader sen. tänkte bara kolla om det är på gång att släppas en ny? och när släpps nya skivan?
Mando Diao säger: Jag sitter längst bak och brukar spana Wink
Mando Diao säger: A hoppas det vi har filmat en massa bra saker som vi vill att ni ska få se! CJ
hej? säger: how/where did you meet THE FILMS? and how is your relationship with them? because they do love you!!!! much love, anne from rostock/germany
Mando Diao säger: Great guys! Bighaerted people and a good band! CJ
Mando Diao säger: We toured with them in the USA! They are nice guys and a good band
Hanna säger: Har ni någon favoritlåt som ni alltid sjunger på era konserter?
Mando Diao säger: Nya singeln If I don´t live today
40 days säger: Hej! tack för att det fortfarande finns artister i detta landet som brinner för de dom gör i dessa idoltider. kommer eran nya skiva att följas upp med några spelningar i Sverige?
Mando Diao säger: Jag sjunger inte så mycket men när jag får vara med och sjunga på Song for Aberdeen är det kul! Mats
Mando Diao säger: Tack för att det finns folk som gillar artister! CJ
Mando Diao säger: Om vi ska spela så blir det en överaskning, nått fint kommer. Mats
Elin säger: CJ vad tänkte du på när du trillade på rock am ring?
Mando Diao säger: Jag såg en liten mygga som jag vill ha knäppa, den låg där och jag kastade mig över den. En slags urtida jägarinsting bara CJ
Adamski säger: Hur kommer det sig att låtarna ni körde unplugged på P3 Live, den som Björn Olsson skrev och låten därpå bara var en engångsföreteelse? Åtminstone den första låten sa ni var första och sista gången. Dom är grymma! Likaså unplugged konserten =)
Mando Diao säger: Hmmm... Vi får se...
Mando Diao säger: Hmm... Vi får se Mats
Karin säger: Brukar ni spara saker som publiken kastar upp på scenen?
Mando Diao säger: Allt har sin tid
Mando Diao säger: Ja jag har ett rum med... Mats
Mando Diao säger: Ibland! CJ
Mando Diao säger: Jasam Jovanovich
Hanna säger: Om någon av er skulle färga håret blått, vem tror du då det mest sannolikt skulle va? Smile
Mando Diao säger: Samme
säger: Jag måste kolla med er, hur tusan känner man sig före ett evenemang, nu snackar vi stora evenemang. Ni var det enda svenska bandet under som uppträdde under Live Earth och ni har också spelat hos Conan, hur känns det före/efter en sån spelning?
Mando Diao säger: Ja lite granna, varjefall jag Mats
Mando Diao säger: Hmmm... Ja lite! Speciellt live earth CJ
oscar säger: vad är det konstigaste någon har kastat upp på scen?
Mando Diao säger: En cykel!
hej? säger: Hey guys, we will travel 9 hours in September just to see you in Berlin!!! Will you go to the "white trash" afterwards again?
Mando Diao säger: We always go to bed after a gig...
mrs mia wallace säger: vilka tycker ni är det bästa svenska bander, förutom ni?
Mando Diao säger: Johnossi, Broder Daniel, Ebba Grön, Soundtrack of our lives,
MS moon säger: Vad ska man göra för att bli er groupie? Skulle flyga till månen och tillbaka för det Wink
Mando Diao säger: Det är väl bara att bli det, Mats
H säger: Hej! Vad har ni för planer för hösten?
Mando Diao säger: spela musik på ett eller annat sätt CJ
Eva säger: Har ni några andra intressen än musik?
Mando Diao säger: Heminredning Mats
Mando Diao säger: Ja, flygning, gitarrer, språk. CJ
hej? säger: how do you write the songs? your own experiences, the daily stuff that you face or..?
Mando Diao säger: yes exactly...
amanda säger: vad tycker ni e roligast med att vara kända
Mando Diao säger: With my guitar and vioce, the rest is luck
Mando Diao säger: När ingen vet vem man är på stan men alla skriker efter en på scen
hej? säger: what music do you guys like personally? killers, hives etc... any german music?
Mando Diao säger: Kraftver is good. I like a guy called Max Rahbe, Marlene ditrich. Beatles etc...
Karin säger: CJ, jag vet att många fans har diskuterat detta. Hur lång är du? I en annan chatt svarade Mats "3 äpplen hög" men det tvivlar jag på!
Mando Diao säger: 1.49 1/2
Mando Diao säger: Nej 3 äpplen!!! Mats
lisa94 säger: Hej!!! e ni nöjda me era utseenden??
Mando Diao säger: Ja tack det är jag, Mats
hej? säger: Hej! Hur var publiken i Kina?
Mando Diao säger: Jag är liten till växten men trivs med det, det gäller att kunna ha ett gott självförtroende trotts min höga ålder
Mando Diao säger: Kinesisk och vild, några tyxkar också
Mando Diao säger: I Kina var publiken energisk.
Martin Umeå säger: är ni intresserade av mode ?
Mando Diao säger: Ja lite grann... Men det spelar ingen roll om det är dyrt eller billigt... Mats
Lillbruttan säger: Vem av er är mest energisk på scen och utanför ? Smile
Mando Diao säger: Jag, CJ
Wonder Jake säger: Blevnån av er magsjuk i kina?
Mando Diao säger: Jag är hyperaktiv och ärtig!
Mando Diao säger: Nej
Ulrika säger: Skulle ni kunna tänka er att göra en duett med typ Christer Lindarw, som Laakso gjorde med Peter Jöback?
Mando Diao säger: Nej men björn skifs tror jag hade varit kul.
Irsta säger: Hur många medlemmar av Mando Diao tar det för att byta en glödlampa? Very Happy
Mando Diao säger: 5 st
Moderator säger: Nu kommer den sista frågan.
Petra säger: skulle nån av er (gustaf kanske ?) bli irriterade om man kom fram till er på stan o fråga efter, kram, autograf och kort ?
Mando Diao säger: Nej varför det. Skulle du bli irriterad om nån ville ha din autograf och en kram? Det är smikrande.
Moderator säger: Tack Mando Diao! Och tack till alla som ställt frågor! Det var så himla många att vi tyvärr inte hann med alla... Kolla gärna in Mando Diaos blogg på aftonbladet.se.
Mando Diao säger: Hejdå Nu måste jag gå och snickra på min villa! Kram Mats
Mando Diao säger: Tack och hej! CJ
Revenir en haut Aller en bas
https://mandodiao-france.niceboard.com
Choupa chups
tou cant steal my love
tou cant steal my love
Choupa chups

MessageSujet: Re: Chat with Mando diao and fans :)   Chat with Mando diao and fans :) Icon_minitimeSam 15 Sep - 14:44

yeahhhh ils vont surement revenir bientot en france ! =)
http://www.alex--turner.skyblog.com
Marinuss
Admin
Marinuss

MessageSujet: Re: Chat with Mando diao and fans :)   Chat with Mando diao and fans :) Icon_minitimeSam 15 Sep - 16:01

o oui j espere bien! puis avec tout le boulot qu on a fait cette annee, ils penseront surement un peu plus a nous ^^
amano gingi
the band
the band

MessageSujet: Re: Chat with Mando diao and fans :)   Chat with Mando diao and fans :) Icon_minitimeDim 16 Sep - 10:17

Euh... A mon avis ils ont juste dit įa pour vous faire plaisir ^^
Mais vous pouvez toujours ręver, en męme temps...
Marinuss
Admin
Marinuss

MessageSujet: Re: Chat with Mando diao and fans :)   Chat with Mando diao and fans :) Icon_minitimeDim 16 Sep - 13:45

owwwwwwww tu casses tous nos ręveuuuuuuuuuuuuuuu!!!!Shocked
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Chat with Mando diao and fans :)   Chat with Mando diao and fans :) Icon_minitime

Chat with Mando diao and fans :)
Page 1 sur 1