Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!!
+2
lucie in the sky
Marinuss
6 participants
Do you like the new album?
Yes/oui
88%
[ 7 ]
No/non
0%
[ 0 ]
No idea/pas d'opinion
0%
[ 0 ]
A little/un peu
0%
[ 0 ]
not sure/ pas sure besoin encore d'écouter ?? !
12%
[ 1 ]
Total des votes : 8
Auteur
Nombre de messages : 1993 Age : 36 Localisation : avec gugus dans la grotte choude!!! Date d'inscription : 16/03/2007
Sujet: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Jeu 11 Oct - 14:51
Yeai you could listen some part of the new album of Mando diao here !
Un avant goût du nouvel album de Mando diao ....
http://www.emimusic.de/produkt/5099950488629#1
Thank u to Mando diao spain myspace !
Marinuss Admin
Nombre de messages : 1993 Age : 36 Localisation : avec gugus dans la grotte choude!!! Date d'inscription : 16/03/2007
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Jeu 11 Oct - 14:52
Never seen the lights of day (the song) is great and Dalarna seems to be a really great song too !!!
And Mexican hardcore too ....
I want the new album !!!!!!!!!!!!!!!!!!
lucie in the sky the band
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Jeu 11 Oct - 19:19
yeah great album once again (pour les français = encore une fois; merci de me corriger i'm not very good in english)
Jossie white wall
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Jeu 18 Oct - 16:25
I like it.It seems different then the previous ones,which is good cos it means it's more original...I love misty mountain,gold and if I don't...
Marinuss Admin
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Jeu 18 Oct - 16:31
yes it s different ! and on their myspace the video are available now !
Jossie white wall
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Jeu 18 Oct - 16:39
cool I'll check it out
oldspider white wall
Nombre de messages : 55 Age : 35 Localisation : Rennes Date d'inscription : 30/10/2007
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Mer 31 Oct - 16:27
Oui je l'aime, il est différent des autres mais il est tout aussi sympa
Jossie white wall
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Mer 31 Oct - 18:16
the more I listen to 'If I don't live....' the more I love it
oldspider white wall
Nombre de messages : 55 Age : 35 Localisation : Rennes Date d'inscription : 30/10/2007
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Jeu 1 Nov - 13:44
Moi j'adore One Blood
cherryicecream white wall
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Sam 3 Nov - 15:10
In my opinion ,the new album is not so different as the others. There are only more contry aspects! okay bring em in and hurrican bar are the best albums ever,but the new is as well good.it's more fore the americans.
I love these songs : Gold If I don't live today,then I might be here tomorrow mexican hardcore
Ewwa Admin
Nombre de messages : 114 Age : 35 Localisation : Rouen, France Date d'inscription : 03/03/2008
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Lun 31 Mar - 22:42
C'est l'album que j'aime le moins... Ne me criez pas dessus siouplé parce que je vais critiquer !!! Mais on est là pour donner notre point de vue... Donc : Je n'aime pas les violons qu'ils ont mis (sur quasiment toutes les chansons en plus )... L'album n'est pas assez "Rock'n'Roll" à mon gout... Où est passé leur son "garage-rock" ...? Mais les mélodies sont toujours très sympas, et on les a sans arrêt dans la tête... Et puis, un petit changement de style, pourquoi pas... Mais j'ai été déçue quand je l'ai écouté, je l'avoue!!!
Marinuss Admin
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Lun 7 Avr - 22:18
personne ne va te taper sur les doigts ^^
beaucoup ont étés deçu de ce nouvel album mais on s'habitue ^^
lucie in the sky the band
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Dim 4 Mai - 0:10
bah franchement je prefere celui la a hurricane bar meme si il y a quand meme dans hurricane bar des super chansons mais dans l'ensemble je prefere never seen....
Marinuss Admin
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!! Dim 4 Mai - 1:58
c est vrai qu on fini par s habituer ^^
Contenu sponsorisé
Sujet: Re: Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!!
Listen NEVER SEEN THE LIGHTS OF DAY new album !!!!